Mitt eget pokerface

Förvänta er inte att jag ska bete mig som vanligt för det är inte som vanligt. Ha inte för höga krav på mig för jag flyr från min verklighet in i tvns spännande värld för att slippa tänka.

 

 

Eftersom jag inte öppet gråter eller pratar om mina känslor så betyder det inte att de inte finns där. Så bara för att jag försöker bete mig som vanligt ha förståelse när jag inte orkar. Du kan tro att allt är lugnt men du ska veta att det just denna dag kanske var en bra dag eller så var det denna dag det tog en timme att ens ta mig upp ur sängen.

 

 

Jag är inte lat. Jag sörjer på mitt sätt när ingen ser. Jag blandar dagar med att skjuta allt ifrån mig och gråta av att se ett halsband. Bara för att du inte ser det betyder det inte att det inte finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback