Ett oväntat erbjudande

Idag blev jag erbjuden att blogga om en tävling och få en sak för det. Blev faktiskt rätt så glad över att få ett sånt erbjudande.  Det betyder ju att någon tror på mig och att mitt bloggande når ut till personer som jag faktiskt inte känner. En växande blogg helt enkelt. :)
 

Jag var tyvärr tvungen att tacka nej då det var en produkt som jag inte kunde använda och jag tror på att man ska vara ärlig mot sig själv och inte rekommendera eller tävla om saker man inte kan använda eller tror på.

 

När man gör sponsrade inlägg också är det Bra att man kollar upp lagen hur den ligger till för jag vet att skatteverket har regler om vad man får ta emot och hur mycket. Vet inte exakt för de har aldrig varit aktuellt men nu kanske det blir till att plugga på lite :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback