Kaninen Kim

Jag har ju min lilla söta kanin kim nu. Jag har haft många olika djur i mitt liv, katter, hundar, marsvin, gerbiler, hamstrar undulater och 10 andra kaniner men aldrig någon som varit så krävande som min Kim. Om han inte får var ute en stund varje dag så är det mer regel än undantag att han väcker en på natten. får han inte mat på rätt tider och om han märker att man är vaken och inte tar sig tid att umgås med honom så börjar han bita på gallret.
Vi har äntligen hittat ett medel att ha på gallret men är han på riktigt bus humör. så slickar han bort det och fortsätter igen efter fem minuter. Ja han är en speciell liten prick den där kaninen. Det är tur att han är söt i alla fall och pussar på en när han är kelsjuk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback