Jag kan inte skriva

Jag har alltid haft lätt för att skriva. Du kunde ge mig en rubrik och jag kunde skriva en uppsats om bara en enda mening. Men nu på senaste tid så får jag inte ut någonting. Speciellt inte om det är om mamma. Nu tänker jag istället en hel uppsats och får bara ut två meningar. Jag har alltid uttryckt mig genom att skriva så jag kommer fortsätta försöka men om jag inte lyckas få ner mina tankar på papper längre så måste jag hitta en annan lösning. Kanske behöver jag papper och penna i stället för ett tangentbord. Förut har det inte spelat någon roll men jag kanske behöver gå tillbaks till grunden. När det gäller detta inlägg så flyger fingrarna över tangentbordet. Men ska jag skriva om mamma som jag tänkte från början så blir det bara några få meningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback