Detta hann vi med idag

Jag och syrran skulle hinna med en massa saker idag. Det började med att vi åkte och kollade på lokalen som vi ska ha till mammas minnesstund efter begravningen, så nu vet vi vad som finns och hur vi ska göra i ordning. Sen så åkte jag till min kurator och medans så klippte syrran håret. Så fixade de t även med papper som ska till begravningsbyrån. Sen så var jag tvungen att reklamera mina älskade skor :(, och hitta ett par nya att ha på jobbet. Sen så var det dags för oss att få i oss lite socker så vi tog en fika och vips så var klockan tre och Sara var fortfarande tvungen att hitta något att ha på sig på mammas begravning och vi hann inte åka upp och börja städa i lägenheten. Ja tiden springer iväg och fortfarande en del kvar att göra men man kan i alla fall boka av lite på listan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback