Debatten som diskuteras med många argument

Såg denna artikel (http://touch.metro.se/nyheter/18-aringen-ar-kar-i-sin-pappa-nu-vill-de-ha-barn/EVHoap!uT1tNsEvsgP7c/) när jag gick in på fb och det var en hel del kommentarer från alla håll och kanter. Någon sa att det var helt okej de skadar ju inte andra och de är precis som med homosexuella? Tycker det var en udda jämförelse.

Jag personligen tycker att det är fel. Visst rår man inte för vad man känner men om man har skapat något tror jag inte man vill ligga med hen. Tanken på att han faktiskt träffade barnet som litet också. Tänk dig det är din lilla flicka du ligger med. Känns bara blä i mitt huvud. Jag hade haft mer förståelse om de träffats blivit kära och sen fått reda på att de var släkt men att veta det när man går in i förhållandet. Kanske är jag bara uppfostrad så att jag känner det är fel. Men alla har väl rätt till lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback