Fifthy shades of awsome

Igår var jag och min karl och såg fifthy shades of grey. Jag har läst böckerna och måste säga att de gjorde ett himla bra jobb med filmen. Man verkligen ser att deras kärlek växer sig starkare. De behöver inte ord för att prata man kan se det i deras ögon. De har ju tagit bort en del grejer som var i boken men de får ändå med en helhetsbild som stämmer överens med boken. Sexscenerna är så himla bra gjorda att skådespelarna måste vinna ett pris det kan inte vara enkelt att gjort dem så intima utan att faktiskt ha sex. Längtar redan till uppföljaren. Men som vanligt så får man väl vänta en evighet. Men tiden brukar rusa iväg och jag hoppas att den kommer snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback