Farm up

Är det någon mer än jag som lätt blir beroende av spel och speciellt när spelet fortfarande är nytt och spännande kan man sitta och spela hela tiden. Sån är jag i alla fall. Mina absoluta favorit spel är spelen med quest, alltså
utmaningar som man måste klara av. Jag följer dem plikttroget som om de skulle vara en regelbok och aviker sällan från mitt mål att klara av alla quest. I mitt spel som jag är beroende av just nu (farm up) så har jag kommit till nivå 20 och jag har kommit så långt i questen att de nya questen kräver föremål som inte låses upp förrän i nivå 21 och nivå 23. Så får försöka komma på hur jag snabbast levlar upp mig till nivå 23 för att komma vidare med questen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback