Så arg

På bussen påväg till skolan sitter en gumma och en gubbe och mannen frågar kvinnan hur länge har du varit här?
44 år svarar kvinnan men har aldrig kommit utanför Uppsala fast Svergie är så stort.
Ja men det är bara inavel svarar mannen alla svenskar är kusiner med varandra.
(Jag tänker min släkt är stor men så jävla stor är den inte)
Jaså svarar kvinnan och verkar inte tro honom.
Sen säger han att Svergie var Nazister under andra världskriget och att svenskarna fortfarande är det för vi har blivit uppväxta med det.
(Jag tänker det kanske finns någon men Svergie försökte hålla sig utanför kriget och jag är då inte nazist)
Sen säger han att han inte gillar svenskar.
(Jag går av bussen och tänker vad gör du då i Svergie du är rasist mot ett land som har tagit in dig och hjälpt dig och du snackar skit om landet du bor i hade det inte vart för att jag skulle av bussen skulle han fått svar på tal)


Kommentarer
Postat av: Jävla idiot

Ahhaha jaha, jävla idiot skulle de stå här. \\ emma

2012-02-09 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback