Dunk, dunk...

Jag försökte verkligen men det gick inte.
Boxern gick sönder så jag kan bara kolla på ettan och tvåan.
Så jag tänkte att jag skulle testa att ta ett avslappnande bad efter en jobbig dag.
Men det var för mycket begärt jag hinner inte mer än lägga mig i badkaret så ökar pulsen. Jag riktigt känner hur det dunkar. Jag tänker att det kan jag skjuta bort om jag läser cosmopolitan samtidigt.
Jo lite grann, tills jag i stället börjar svettas och blir lite yr och kan längre inte koncentrera mig på att läsa.
Jag går upp ur badet innan det är försent för jag vet vad som kan hända om man stannar kvar.
Jag vet inte riktigt varför det blir så för jag är ju inte rädd för att bada jag älskar ju att simma.
Det kan heller inte vara för att det var för varmt för jag duschar ännu varmare och det klarar jag av utan problem. Men att bada det kan jag inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback