Svar till eva

Jag svarar inte på alla anonyma komentarer men försöker svara på alla som inte är det för att jag själv tycker det är irreterande när andra inte svarar och eftersom jag har mina misstankar om vem den anonyma var så vet jag att hon inte skulle kolla igen efter ett svar och det är ju fortfarande om mitt liv. Som du tycker att jag skriver för lite om. Men jag tycker inte alls att jag skriver om andra. Andra kan vara med i det jag gör men allt som är här händer i mitt liv och tipsen är det som inte handlar om mig men det uppskattas av vissa läsare.
Men tack för dina åsikter det gör mig förhoppningsvis till en bättre bloggare
Zophie Jörgensen på fest


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju de senaste dagarna/ dagen lagt ner mkt tid på att lägga upp två inlägg om vad andra har sagt eller den personen sagt. ignorera de för du kommer att mista en del kontakter o läsare.är bara ärlig!

2011-03-21 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback