Svar till anonym fegis

Denna kommentar fick jag:

måste vara rätt tråkift liv då må säga ;) om du inte blivit full så du är bakis innan du fyllt 20 är de ett jävligt tråkigt liv

Svar: Bara för att jag inte varit full har jag inte haft det tråkigt. Det är ju hur kul som helst att se vad alla andra gör och komma ihåg allt dagen efter. Jag festar loss även om jag inte dricker och har riktigt kul och flumar mig. Man kan ju göra vad man vill när dom andra är fulla. Sen så slipper jag ju bak smällan. Jag ser bara fördelar i att inte bli full. Men jag har fortfarande tre år på mig att bli full innan 20 men ser ingen anledning till varför jag ska dricka bara för att bli full. Men dricka det gjorde jag.

Kommentarer
Postat av: eva

och varför ens lägga ut vad den anonyma personen hade skrivit?! det är att inte ha nåt att skriva eller uppmärksamheten. folk vill inte läsa o se sånt det är inte de bloggen är tillför så du vet bara.

2011-03-21 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback