Anonyma är så fega

Jag har sagt det förut och jag säger det igen jag tycker det är så fegt att vara anonym och inte stå för det du säger. Jag har mina aningar om vem det är som tycker att jag inte har nåt liv för att jag inte varit full och andra kommentarer som jag inte godkänt, för att jag bara godkänner anonyma med snälla kommentarer eller som jag känner att jag vill svara på,
Och om det är den jag tror så är mitt liv fan så mycket bättre än ditt för jag står för vad jag säger både här och på face och sms Överallt.
Jag har ett liv dags för dig att skaffa ett också.


Kommentarer
Postat av: eva

vad snackar du om?! Jag har följt din blogg men börjar tycka det är tråkigt och den är tråkig för du ska alltid nu för tiden skriva om andra och vad andra gör. varför publicera nåt som saknar mening och varför inte lägga ner tid och energi på att ha din blogg om dig själv o skriva om dig själv! strunta i andra för du verkar störa dig på de och ta åt dig! ett tips från en som haft blogg väldigt länge. folk kommer tröttna annars!

2011-03-21 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback