Till nathalie

Denna Komentar fick jag:
du måste ju verkligen ha en cp skade i ditt huvud. du är helt jävla störd. du verkar inte ha nåt liv eller nå substans i ditt liv överhuvudtaget, du sitter o snackar om ont o gott o hur många människor de finns på jorden men bara vaa? . men hallo du kan ju inte veta mkt om npt endå så är du ju smart.. haha skaffa dig ett liv lilla gumman o väx upp för de finns mkt grymhet i dénna värld o nästa gång jag träffar dig har du en del att förklara för mig o de lär inte bli roligt.

Mitt svar jag har en cp skada som gör så att jag har för kort hälsena har ingenting med mitt huvud att göra till skillnad från dina som du måste äta medicin för och vet inte vad du kan inte säga nej för du har själv sagt det till mig och komma här och attackera mig för att ja skrev på facebook i min status att det finns många människor i vår värld. Vad fan har det med dig att göra. Men det är ju himla snällt av dig att säga att jag är smart. Tror du inte jag vet att det finns grymhet va?
Been there done that.
Jag undrar vem det är som ska växa upp jag attackerar i alla fall inte folk.


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

FY fan vilken kommentar! Nathalie verkar ju helt störd! Sånt skriver man bara inte. Men du svarade henne bra!



hihi ja visst var historien rolig! Du får som sagt skicka in ditt eget bidrag till [email protected] om du kan en rolig historia! =)

Ha en fin lördag gumman!

2011-01-22 @ 15:15:56
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback