Morgonen

Killens alarm ringer klockan halv 6 och jag rycker till och undrar vilken dag det är men inser snabbt att det är torsdag.
Jag känner mig illa mående och magen känns nästan som den är vänd ut och in. Jag mer killen hämta lite dricka och en hink utifall att.
Jag dricker upp Juicen och känner mig lite bättre och somnar om. Klockan 7 ringer mitt alarm och jag får knappt upp ögonen och kommer inte ur sängen.
Jag ringer och sjuksnmäler mig innan jag somnar om.
Nu har jag ätit frukost och ska gå och lägga mig igen för jag är fortfarande trött.


Kommentarer
Postat av: Giz

sv: ja, han är anmäld för det nu, han tvingade nämligen en 13 åring runka av honom.. efter att han supit ner henne! han är 21 år så det är väldigt olagligt. varför jag vet detta är för att jag känner 13 åringen.

2011-01-13 @ 12:31:13
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback