Bara för att... XP

Jag har inte så mycket att skriva annat än att jag somnade när jag vilade magen. Men hade inte ont efter så det var bra.
Jag har feber 38,5 sist jag kollade men jag tycker ändå jag varit duktig som gått i skolan hela veckan fast jag har feber. Jag vet vad ni tänker man ska inte gå i skolan när man är sjuk. Men jag lovar jag smittar inte.
Jag har väldigt dåligt imun försvar och blir ofta sjuk. Men ingen har nånsin blivit sjuk för att jag varit det. Om jag inte haft magsjukan då.(Men då är jag såklart hemma också)
Orkar inte duscha så nu ska jag ta tempen, borsta tänderna och gå och lägga mig.
Natti Natti.


Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg!

Allt bra med dig, om man bortser från febern? :)

2011-01-13 @ 00:31:01
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback