Svar på fråger

1. Oskuld?
   Nej. Jag förlorade den när jag var fjorton till min nuvarande pojkvän.

2. Du har ju ett förhållande, hur ofta har du och din pojkvän samlag? & hur ofta utför ni något sexuellt?
Det är en väldigt svår fråga att svara på för vi går ju inte på något schema ibland är det ofta och ibland är det lång tid emmelan men det beror ju helt på hur man mår och hur mycket man har att göra m.m.

3. Vart bor du?
  Uppsala

4. Vilken linje går du på i gymnasiet?
handel
 
5. Är den rolig?
Både ja och nej det beror på lektionerna.

6. Du verkar umgås mycket med din släkt på helgerna och vardagrna, varför är du inte med dina vänner som alla andra tonåringar?
 Först och främst jag är inte som alla andra och jag är inte alls mycket med min familj och min släkt jag är mest med min kille. Jag träffar typ bara min mamma en gång i månaden. Sen så är jag med kompisar i skolan och kanske efter. Men vi är alla ganska upptagna av skola och killar nu så vi försöker hålla kontakten på annat vis.

7 Berätta om dina egenskaper.
 Oj, svår fråga men något som många tycker jag är bra på är att prata för jag kan aldrig hålla käften xp. Och sen så är jag bra på att argumentera och jag är alltid ärlig. Jag ger alla en chans. Det tror jag är dom egenskaper som utmärker mig mest.

8 vad är du bra på?
Prata xp, Jag är bra med djur och barn också. Jag frågade killen vad han tyckte jag var bra på och han sa att jag var bra på att påminna folk om saker.
 
9. favoritämne i skolan?¨
Det måste vara handelsämnena som har med service, marknadsföring och sånt att göra.

10. gillar du din skola och klass som du går i?
Jag har inget emot skolan jag går på nu men programmet flyttar till en annan skola nästa termin så. Sen så är klassen okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback