På Celsiusskolan

Då har jag varit på Celsiusskolan. Det första jag möts av är en hemsk lukt som kommer ifrån avloppet. Sen får vi gå till deras aula och rektorn berättar lite om skolan och inviduellt val och det verkar bra. Sen får vi en rundtur av några tvåor och jag måste säga att dom var dåliga guider. Dom gick för fort, pratade för tyst och pratade innan dom längst bak ens hunnit tagit sig fram. Jag blev lite förvirrad av att gå där och såg att dom har ett bönerum. Jag har aldrig hört talas om en skola med bönerum. Sen så verkade dom ha minimala skåp så vi får se sen hur man kommer få plats med alla grejer. Sen så vart det fika wienebröd och äpplejuice/kaffe. Som helhet var det mysigt men lite läskigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback