Kenza som person

Jag vill bara medela att jag inte har något emot Kenza som person eftersom jag inte känner henne. Men hon verkar snäll och trevlig och kanske har man turen att träffa henne i verkligheten för att kunna avgöra hur hon är som person. Jag gillar bara inte Kenzabloggaren som inte svarar eller skriver att det kan ta tid att svara. Då säger ni säkert men du förstår väl att hon inte har tid till allt och det måste jag svara både ja och nej på. Visst hon har mycket att göra det förstår jag men är det inte lite artigare, snällare och trevligare mot sina läsare att i alla fall medela det. Så att man inte sitter spänt och väntar på ett svar när man bara behöver kolla lite då och då i stället.
 

Arg på Kenza


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin dag! ♥

2010-12-22 @ 11:21:46
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Visst att hon har mycket att göra säkert. & att hon inte har tid stämmer nog också till viss del. Fast ibland borde hon kanske svara på fler än bara en eller två frågor. Jag vet inte hur mycket hon brukar svara dock :P Brukar inte vara där inne och läsa så mycket. Fast t.ex.

2010-12-22 @ 12:11:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback